Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega mesta www.pomelaj.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
- podatke za stik, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, prav tako pa mora biti razvidno, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
- način plačila in dostave;
- časovno veljavnost ponudbe;
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop, poleg tega pa tudi informacije o tem, ali in koliko stane kupca vračilo izdelka;
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Pomelaj posodablja in spreminja pogosto in hitro.
Načini plačila
V spletnem nakupovalnem mestu pomelaj.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino po povzetju (velja spletna cena z dodatkom plačila stroškov po povzetju po ceniku Pošte Slovenije);
- po predračunu;
- s prevzemom in plačilom v trgovini na sedežu zadruge Pomelaj v Mali Polani 103, 9225 Velika Polana.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcem dostopna 24 ur na dan.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.
Če se cena izdelka med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil in mu bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo omogočala obojestransko zadovoljstvo.
Postopek nakupa
1. Naročilo v čakalni vrstiPo oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji lahko kupec v roku ene ure prekliče naročilo. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletnem mestu ponudnika.
2. Naročilo potrjeno Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo telefonsko številko za stik. Ob potrditvi naročila ponudnik kupca obvesti s priloženim predračunom o znesku plačila. Po poravnanem predračunu ponudnik kupca obvesti po elektronski pošti o predvidenem roku dostave, razen če to kupec zahteva pred plačilom. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na stopnji plačila predračuna nepreklicno sklenjena. Če kupec izdelek potrebuje takoj ali naslednji dan, mora ponudnika poklicati po telefonu ali mu to sporočiti po elektronski pošti in preveriti razpoložljivost izdelkov. Ker so izdelki rokodelski in se kulinarični izdelki zaradi ohranjanja svežine pripravljajo sproti, vse ni vedno na zalogi. Pri hitri dobavi je prav zato treba preveriti razpoložljivost.
3. Blago odposlano Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, vendar je v takšnem primeru kupec dolžen kriti stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na e-naslov info@pomelaj.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom. Ponudnik ni dolžen sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval drugače.
Potrošnik nima pravice odstopiti od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali ki mu je že potekel rok uporabe. Prav tako nima kupec pravice vrniti poškodovanih izdelkov, izdelkov, ki se obarvajo zaradi izpostavljenosti neprimernim vremenskim vplivom, ali izdelkov s plesnijo, ki jo je povzročilo neprimerno skladiščenje.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali pa izdelek pošlje v prodajalno, kjer je bil kupljen, oziroma zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku dveh let od izročitve izdelka. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Za kulinarične izdelke se napaka upošteva v času roka uporabnosti, če je izdelek hranjen v skladu z navodili proizvajalca.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.
Ob dobavi kupec prejme obrazec za vračilo izdelkov, kjer so navedene dodatne informacije glede pravice do odstopa ter pogoji in način uveljavljanja same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb in računov ter ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Varstvo otrok
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka zvestobe.
Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok ne sme sprejemati kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so le starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti posodobljene in pravilne podatke, ki so objavljeni na njegovih straneh, kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršne koli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžen vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, kupcu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Skladno s tem si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh doseči sporazumno rešitev morebitnih sporov.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ZRP POMELAJ z.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
www.pomelaj.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svojem spletnem mestu omogoča elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembe Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!